دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

The Witcher 2: Assassins of Kings دومین شماره از سری The Witcher است.بازی The Witcher محصول سال۲۰۰۷ استودیوی لهستانی CD Project RED است که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت GameSpy نمره عالی ۴٫۵ از۵ بگیرد.مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %۹۰ داد . The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان،کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند.با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود.در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاره CD Project RED اعلام شد که The Witcher 2 بر روی PC و کنسول ها انتشار خواهد یافت و دارندگان کنسول می توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

داستان بازی:

مطابق گفته های سازندگان،The Witcher 2 از داستانی بالغ و جذاب بهره می برد که استانداردهای جدیدی را برای روایت داستانی واقع گرایانه و غیرخطی تعریف خواهد کرد.ادامه ماجراجویی های Geralt of Rivia با حوادثی از The Witcher ارتباط خواهد داشت ضمن اینکه جذاب تر،حماسی تر و پر از غافلگیری خواهد بود.

بعد از کمک به متوقف کردن شورشی که Order of Flaming Rose به راه انداخته بود و نجات جان پادشاه Geralt،Foltest به یکی از بازیگران اصلی در عرصه غوغای سیاسی قلمرو Temeria بدل شد.Geralt در زمان اجرای فرامین پادشاه جهت ایجاد صلح در سرزمین Temeria،به محافظت از جان او ادامه داد.آخرین سنگر Order نیز تسلیم ارتش سلطنتی شد.آخرین مأموریت باقی مانده سرکوب قلعه بارونس La Valette بود که از قلمروی پادشاهی اعلام جدایی کرده بود.یک ماه از تلاش برای ترور پادشاه می گذشت که ارتش او به دروازه های قلعه بارونس La Valette رسیدند تا برای جنگ نهایی آماده شوند.در همین زمان،Geralt که پیش Foltest به سر می برد نمی توانست تحقیق شخصی اش یعنی تلاش برای پی بردن به مبدأ و هویت تروریست مرموز هم سبک witcher ها که مسئول سوء قصد به جان پادشاه بود را آغاز کند.تحقیقی که به بسیاری از سوال ها جواب خواهد داد.

بازیباز کنترل Geralt را به دست می گیرد؛هیولاکش حرفه ای که با کمک به درهم شکستن شورش Order of Flaming Rose و نجات جان پادشاه از دست یک تروریست هم سبک witcher ها درگیر غوغای سیاسی Temeria شده است.در دومین قسمت این سری،Geralt همچنان در کانون وقایع سیاسی باقی می ماند.او تحقیقاتش را آغاز می کند تا به هویت گروهی تروریست که مسئول ترور حاکمین در قلمروهای شمالی هستند پی ببرد،رابطه آنها با witcher ها را کشف کند و از انگیزه های آنها آگاه شود.تحقیقات،او را به سمت رودخانه Pontar در منطقه مرزی ملتهب بین Kaedwen , Temeria و Aedrin می کشاند جایی که او گرفتار نبردی بین قوی ترین نیروهای دنیای The Witcher می شود.در این راه Geralt با دو شخصیت منفی بازی یعنی Kingslayer و Lorveth آشنا می شود.دو شخصیتی که همانند Azar Javed و Professor در بازی اول دشمنان Geralt محسوب می شوند.

 

منبع توضیحات: فارس فروم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD 2.5 GHz equivalent
Graphics Card: Nvidia GeForce 8800, 512 MB memory or ATI HD3850 512 MB
Memory: 1 GB for Windows XP / 2 GB for Windows Vista and Windows 7
Hard Disk: 8 GB for the game installation and 8 GB for bonus materials

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: Intel Quad Core or AMD equivalent
Graphics Card: Nvidia GeForce 260, 1 GB memory / Radeon HD 4850 with 1 GB memory
Memory: 3 GB for Windows XP / 4 GB for Windows Vista and Windows 7
Hard Disk: At least 16 GB of free space

 

تصاویری از محیط بازی:

witcherII 01 small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings witcherII 02 small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings

witcherII 03 small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings witcherII 04 small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings

witcherII 05 small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings witcherII 06 small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings

 

source دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. پس از اتمام نصب ، بازی به صورت خودکار اجرا شده و به شما می گوید که سریال برای فعال سازی را وارد کنید. آن را کنسل کنید ، فایل اجرایی Patcher_EFIGS.exe از دی وی دی شماره ۲ از فولدر SKIDROW به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام این کار ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. تیم تهران دانلود امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

caution دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۵۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۲۰ تیر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings دانلود DVD 1:

دانلود پارت ۱ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۲ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۳ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۴ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۵ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۶ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۷ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۸ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۹ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

 

download دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings دانلود DVD 2:

دانلود پارت ۱ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۲ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۳ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۴ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۵ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۶ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۷ :   Filesonic    Direct Link    Direct Link 2


  • تاریخ: سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:خرید آنلاین بازی The Witcher 2: Assassins of Kings, خرید پستی بازی The Witcher 2: Assassins of Kings, دانلود The Witcher 2: Assassins of Kings با لینک مستقیم, دانلود رایگان بازی The Witcher 2: Assassins of Kings, دانلود رایگان نسخه pc بازی The Witcher 2: Assassins of Kings, دانلود نسخه نهایی The Witcher 2: Assassins of Kings SKIDROW, دانلود نسخه نهایی بازی The Witcher 2: Assassins of Kings, دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی The Witcher 2: Assassins of Kings,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان